I heart you

Jag minns första gången vi möttes. Yet another one, tänkte jag, omotiverad och ointresserad. Det var en varm sommarkväll i juni. Staden pustade ut efter en het dag medan den fylldes av festglada människor. Ung som gammal. Uteserveringar till höger och vänster. Färgglada drycker, tapas på stora tallrikar, skratt och klirrande glas.

Vi satte oss ner på en av de många uteserveringarna. Obekväma stolar. Small talk. Jag visste inte vad jag skulle berätta, kände mig osäker, lät de andra hålla låda, visste ännu inte var jag hade dig. Det bar av till en annan lokal. Favoritbar, favoritvin, favoritstämning. Typiskt, tänker jag nu i efterhand. Favorit.

Vad som följa skulle var varma ord, omtanke, promenader genom natten, skratt, lättsamhet. I ett nötskal. Ett nötskal som sväller och sväller. Vad glad jag är att vi träffats. Låt det fortsätta. Länge länge.


weheartit

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack ska du ha!



Och vilket fint inlägg! Jag hoppas på samma sak, det verkar vara något bra ni har hittat :)

2011-01-30 @ 19:54:15
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Frida

Naw vilket fint inlägg! mys.



Ja det är för väl att det bara är 55 min flygresa upp till stavanger så det ändå är relativt enkelt att ses :)

2011-01-31 @ 13:29:12
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Harriet

SVAR: tack så mycket! :D



jättefint inlägg! :)

2011-01-31 @ 14:57:32
URL: http://strongpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!