Nyårsafton 2010

En skön nyårsafton hade vi! Vi var bjudna till en kompis som hade lagat en fyrarätters meny åt oss: tomatsoppa toppad med grädde och krutonger, sallad, biff med klyftpotatis och tiramisu! På nyårsdagen blev det brunch nästan hela dagen hos Tobi, med resterna från nyårsafton och lite till. Underbart kul har vi haft det! Här kommer några bilder:

Så här såg jag ut efter att jag varit till frissan! Jag blev faktiskt riktigt nöjd!


Ready to go!


Hos Tobi:




Lite fyrverkerier vid midnatt (till nästa nyår får jag lov att lära mig ta bättre bilder av raketer!)


Tomtebloss:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!