Friday I'm in love

Under den senaste veckan har jag dragit på mig både Converse och läderjacka för första gången det här året. Javisst var det lite väl kyligt ibland, men jag har bestämt mig för att det är vår. Nu. Med tanke på att det har varit 8-10 grader och soligt de senaste dagarna så är jag ändå inte helt ute och cyklar. På söndag lär det ska bli 14 grader! Jawohl! Nu är det bara att vänta på dagen då jag kan köra med öppet tak igen. Det borde inte ta alltför länge mera.



Nu blir det en cocktail i Patio med några vänner. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!