Träning vecka 12

Måndag: 10 min löppass + biceps, triceps, bröst, mage
Tisdag: 20 min cykelpass + ben, mage, rygg, axlar

Söndag: 30 min cykelpass + ben, armar, mage, axlar

Motivationen i början av veckan avtog mot slutet, så det blev inte mer än de vanliga tre passen. Lite halveffektivt, särskilt på söndag. Fick en massa nya tipps från Siggy, som tränat i åratal, så nu blir det ny vecka, nya tag!

PS. Försöker ladda upp bilder från vår söndagspromenad, men uppladningen avbryts hela tiden. Det funkar inte heller om jag försöker ladda upp dem som lite mindre exemplar (400 px istället för 800 px) - någon som vet vad det beror på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!