Ratzfatz..

... säger man på tyska om något går väldigt fort. Och det kommer väl den här veckan att göra. Imorgon jobbar jag bara en halv dag för att sedan susa iväg för att prova min brudklänning och på onsdag är det ju i princip fredag. Dessutom kommer T till Oldenburg igen. Torsdagen är fortfarande öppen för allt som är kul och på fredag - ja då måste jag i och för sig på jobb, men det räknas ju nästan inte. Och efter det har jag - håll i er - 10 dagar semester! Jippii!



An die deutschsprachigen Leser: Diese Woche wird ratzfatz gehen; morgen arbeite ich nur einen halben Tag und darf nachmittags endlich mein Brautkleid anprobieren. Mittwoch ist ja quasi schon Freitag und wir kriegen Besuch. Donnerstag ist ja frei; am Freitag muss ich zwar wieder arbeiten, aber das zählt fast schon nicht mehr. Und dann habe ich ganze 10 Tage Urlaub! Juhuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!