Helg!

Igår hade vi - trumvirvel! - +20 grader i Oldenburg...!! Hur knasigt är inte det? Den 4 november?! Väder, mår du bra?!

Min stackars man har dejour den här veckan; i natt blev han bland annat uppringd av en 94-årig kvinna som hade ont i ögat men samtidigt konstaterade att hon är för trött och gammal för att komma till sjukhuset och egentligen bara ville prata. Hon berättade om sin man som hade dött för något år sedan, vad hon hade jobbat med tidigare osv. Klockan 4 på natten... Hon tackade i alla fall B för att han lyssnade... Suck.

Idag på förmiddagen kom DHL med en del paket med inredningsgrejer jag beställt, jippii! Sen bar det av till IKEA med Svenja, där vi tillbringade en riktigt trevlig förmiddag och shoppade lite smågrejer.

Nu hoppas jag på att min man snart kommer hem så att vi kan äta kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!