Helgen/nedräkningar

En fin - men kall och vindig - helg hade vi i Mönchengladbach. Jag har gått i en massa Outlet-butiker, ätit korv på julmarknaden (när har jag gjort det sist liksom -ätit korv alltså?!), och druckit glögg-öl (japp, det låter väldigt konstigt, men det var verkligen riktigt gott). Kameran blev hemma eftersom jag inte hade möjlighet att släpa med den med resten av väskorna i tåget.

För tillfället känns det som att jag lever från nedräkning till nedräkning...

24 dagar (aka 18 arbetsdagar) kvar tills jag får 12-dagars semester
26 dagar kvar till julafton
31 eller 32 dagar kvar tills T&K kommer och hälsar på
33 dagar kvar till nyårsafton.

För det nya året måste vi ännu komma på en del roliga grejer så att man har något trevligt att se fram emot med jämna mellanrum!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hoh, tänka sig att julen snart är här. Det skulle man inte tro då man tittar ut..

Visst piggar det upp att man har roliga saker att se framoemot :)

2011-11-28 @ 13:01:27
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!