Looking back on november

Följande planer hade jag för november:

"I november har jag tänkt hälsa på fina vänner, gå på julmarknad, dricka årets första glögg, inreda det sista i vårt nya hem, se fram emot julen, planera nyår, fotografera detaljer på olika julmarknader, köpa fler lyktor för hemmet, dricka Chai Latte, kura ihop mig på mysiga caféer och barer med goda vänner, se en god väns mage växa ännu mera och smida vårens resplaner."

Jag har hälsat på fina vänner, gått på en julmarknad, druckit årets första glögg, sett fram emot julen (och gör det fortfarande), köpt lyktor för hemmet, druckit Chai Latte, sett en god väns mage växa en gnutta. För övrigt har jag gått i en hel del butiker i Roermond, druckit glögg-öl i Kempen, ätit rabarberkaka i Dangast, bakat en hel hög med olika sorters småkakor, njutit av milt och torrt väder, dekorerat hemma och köpt dörrmattor och väggtatueringar.

Fotograferat julmarknader har jag inte ännu hunnit med. Vi har ännu en hel del att fixa med i hemmet, men lite framsteg har vi gjort. Med nyårsplaneringen är vi inte riktigt färdiga ännu (raclette med 10 pers hos oss som det ser ut nu...) och vårens reseplaner måste ännu smidas. Well, mycket trevligt att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!