Norderney - here we come!

För några dagar sedan nämnde jag att det - med en stor dos tur - kanske blir en liten tur till något nordligare breddgrader i mitten av september - och det blir det!!! Vi åker nämligen till Norderney med två goda vänner från den 17 till 18 september! Jippiii!!


google.de

Norderney är en av de mest populära semester-öarna i Nordsjön vid den ostfriesiska kusten. Norderney är ca 14 km långt och har kilometerlånga, vita, alldeles härliga sandstränder. För några år sedan tillbringade vi en halv dag på ön - redan under den korta tiden kändes det som att vara vid medlhavet! Fantastiskt! Att det kommer att vara en hel del kyligare i mitten av september, well det är jag medveten om. Men oj vad jag ser fram emot det! Alla - jag menar verkligen ALLA - hotell var fullbokade för hela helgen, men med mycket tur och bra timing (kvinnlig intuition?!) lyckades vi få det sista (?) hotellrummet på hela ön; mitt i centrum, direkt vid stranden i ett 4-stjärnigt hotell. Oh yes baby, I know I'm good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!