Babyfoton

Jga har gått och lovat ta babyfoton av vår söta lilla gudson, tillsammans med föräldrarna. Jag föreslog detta
a) för att jag aldrig fotograferat babyfoton förut och alltid är redo för en ny utmaning vad gäller fotografering, och
b) för att föräldrarna skulle få några halvfina foton på sin skatt också från de första veckorna och jag är den enda kameratokiga med digital spegelreflexkamera i den närmaste vänskapskretsen.

Men sedan kom pappan i huset och sa: "ja toppen, då får vi ju bilder också till födelseannonsen". Gulp. Lite väl höga förväntningar han har... Så nu sitter jag här och googlar babyfoton och försöker få inspiration och idéer.





Källa

Den Eltern unseres Patenkindes habe ich vor wenigen Tagen angeboten, ein paar Fotos von dem Kleinen zu machen; einfach nur so. Eventuell kommen dabei ja ein paar nette Bilder heraus. Und dann sagt der Vater "Klasse, dann kriegen wir ja auch Fotos für die Geburtsanzeige"... Da hat aber jemand etwas zu hohe Erwartungen... Leute Leute...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Ja det tror jag också :) Har alltid varit min dröm att åka till NY :)

2012-04-11 @ 10:10:35
URL: http://emeloj1.blogg.se/
Postat av: LinaJosefinBerg

Åh så fina bilder!

2012-04-12 @ 12:48:00
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!