Påskledigt

Nu gott folk blir det fyra dagars påsklov även för mig! Skrivbordet på jobbet är skinande blankt och ogjorda uppgifter lyser med sin frånvaro. Detta var en verkligen verkligen verkligen lugn arbetsvecka.

Nu ska jag handla mat, dammsuga, torka damm, torka golven, skrubba badrummen, köpa blommor, baka en kaka och förbereda morgondagens lunch. Den här långhelgen har jag sett fram emot huuur länge som helst! Imorgon får vi sällskap av världens finaste par fram till söndag. Skratt, back in the days-historier, Oldenburg revival, besök hos en liten Jakob, god mat, brunch och mycket mycket mer står på programmet!

Nu gott folk - ja nu tar jag ledigt och önskar alla en glad påsk!



Nach einer extrem ruhigen Arbeitswoche habe ich nun auch frei! Während ich darauf warte, dass unsere lieben Gäste morgen nach Oldenburg kommen, werde ich unser Zuhause in Stand setzen, Blumen kaufen, einen Kuchen backen und das Mittagessen für morgen vorbereiten. Frohe Ostern zusammen!

Kommentarer
Postat av: martina

jaha så sätt, skaplig mix finlandssvensk bosatt i tyskland :)

2012-04-05 @ 16:23:29
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Tack snälla du :)

2012-04-08 @ 11:47:57
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!