09082012

Vi har en hård nöt att knäcka just nu - och den måste knäckas under dagens lopp! - så håll tummarna att allt går vägen!
 
Jag har tre tunga träningspass bakom mig den här veckan (japp, jag har varit varje dag) och undrar varför det var tyngre än annars... För att jag inte varit där regelbundet på nästan tre veckor? För att det har varit otroligt kvavt på gymmet de senaste dagarna? För att jag kanske inte ätit så hälsosamt och bra? Ja, vem vet...
 
Ikväll får vi besök av J & J. Det var ett tag sedan med tanke på att de bara bor några futtiga kilometer från oss. Hoppas vi får sitta ute i solen ens en liten stund. Please.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!