Semestern 2012

Det här med semestern, det tycks inte riktigt funka för mig det här året... Se här bara:
 
1. Vår semester i maj blev kortare än planerat då Besim plösligt fick en fortbildning i Florida inplanerad under den andra halvan av semestern.
 
2. Under min julisemester var jag tvungen att arbeta hemifrån under den första veckan pga akuta jobbgrejs och dessutom kämpade vi med ett dödsfall.
 
3. Från och med den 10 september har jag två veckor semester. På min första semesterdag blir jag tvungen att jobba hela eftermiddagen och under den andra veckan måste Besim på fortbildning till Berlin för två dagar.
 
Det for ganska mycket åt rumpan det här året. Mera tur nästa år kanske... Morr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!