Resor 2012

2012 börjar lida mot sitt slut och istället föt att blicka tillbaka på alla händelser under året tänkte jag koncentrera mig på årets resor. Förutom resan till Lissabon i april/maj blev det enbart resor inom landets gränser detta år. Men trots allt tycks det vara en hel del vi hunnit med!
 
Januari:
En lördag i Köln. Fint sällskap och ett oväntat möte.
google

Februari:
Jobbresa till Hannover med en kollega. Didacta 2012. Roligt att få lite berömmelse för jobbet vi gör.

Mars:
Jobbresa till Frankfurt med min högsta chef. Alt-Fechenheim - den orten glömmer vi aldrig.

April:
Lissabon med två andra par. Återseeende med gamla vänner. Bergiga promenader, fantastiskt gott vin och mysiga trånga portugisiska restauranger.


Maj:
En väldigt spontan helg i Mönchengladbach. Kallt som attan. En kväll i Düsseldorf med Kölsch och Flammkuchen.

Juni:
Bröllop i Bayern med en lång resa, hotellkaos och över 30 grader.
 
Juli:
En helg i Düsseldorf med japanska inslag.
 
Augusti
-
 
September
Bröllop i Mönchengladbach. Känslofyllda dagar, långa kvällar i hotellobbyn, lite shopping i Roermond, gäster från Sachsen (jag säger bara Boordööö...).
 
Oktober
Endagsresa till Autostadt Wolfsburg för att hämta min nya bil. Ösregnade gjorde det tyvärr men lycklig som ett barn var jag ändå.
 
November
En spontan och kort helg i Böblingen med svåra avsked och många tårar.
 
December
-
 
Så här såg årets reserutt alltså ut:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!