Lördag

Jag sov 10,5 timme inatt! Jösses! Jag minns inte när jag senast sovit så länge eller när jag senast känt mig så utvilad som imorse... Egentligen hade jag tänkt titta på teve och dricka ett glas vin igår kväll, men jag somnade på soffan redan vid 22-tiden... En timme senare vaknade jag då min man kom hem efter en sväng på stan, och jag bytte från soffan till sängen där jag somnade som en stock vid halv tolv-tiden!

Idag blev det en liten runda på stan - även om vi bara har -5 grader för tillfället är vinden fortfarande iskall - lunch med en vän och lite fönstershopping.

Ikväll bär det av till baren Seelig med några vänner för att fira min mans födelsedag i efterhand.



Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar,

Tack, tack, tack! ♥

2012-02-12 @ 20:34:47
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!