Helgen

Det har varit en rätt så avslappnande helg hittills: på fredag eftermiddag sken solen och det kändes som om våren skulle ha svävat i luften. Efter att jag kom hem från jobbet tog vi därför en sväng i centrum; riktigt skönt! På kvällen blev det ett par drinkar på Patio - där vi inte har varit på evigheter - tillsammans med några vänner, bl.a. med S vars gravidmage växer så att det knakar!

På lördag unnade vi oss en liten shoppingtur; jag köpte två sjalar, två basic-toppar och en tröja; min man köpte tre tröjor (bilder följer). Ibland måste man bara få unna sig lite nytt (med tanke på att vår bykmaskin tydligen har sagt tack och godnatt var det ju ganska praktiskt att vi hade köpt lite nya kläder innan, eftersom de flesta andra kläder ligger i tvättkorgen. Hurra...). Igår kväll var vi på en födelsedagsfest hos bekantas bekanta i Bremen, som faktiskt var helt okej, även om jag var skeptisk innan vi åkte.

Idag står regnet som spö i backen; får se om vi vågar oss ut en runda. En sväng till gymmet blir det i vilket fall som helst, följt av en hoppeligen lugn och avslappnad kväll i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!