Jag blir inte sjuk.

Många många av mina kolleger är sjukskrivna för tillfället och ligger hemma i värsta förkylningen, ibland med feber, ibland med århundradets hosta. Sedan igår kväll känner jag mig rätt så matt. Inte matt som i trött efter arbetsdagen, utan matt som i hoppas-jag-inte-håller-på-att-bli-sjuk...

Men sjuk, det tänker jag inte blir nu! Och det kommer jag inte heller att bli! Punkt och utropstecken. Tidigast efter helgen i så fall. Men helst förstås inte alls!

Nu väntar nästa te på att få skrämma iväg alla eventuella fula små sjukmonster ur kroppen!

google


Ich werde nicht krank, ich werde nicht krank, ich werde nicht krank! Zumindest nicht vorm Wochenende! Bitte bitte!

Kommentarer
Postat av: Irene

Jag håller tummarna för att du håller dig frisk. åtminstone tills du är tillbaka från Köln!

2012-01-11 @ 11:56:39
Postat av: therese

åh, krya på dig då! :)

2012-01-11 @ 14:01:47
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Clara

krya på dej med teet! :)

2012-01-11 @ 18:35:02
URL: http://bohemhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!