Söndagsgryta

Det händer inte ofta att jag redan i början av veckan vet vad vi ska laga till lunch på söndag, men den här gången är det verkligen så! Jag hittade ett recept på en gryta med nötkött, körbärstomater, basilika, kapris och annat smått och gott som jag gärna vill prova på! Ifall det lyckas delar jag naturligtvis gärna med mig av receptet, men det får ni alltså veta först på söndag...


essen-und-trinken.de

Es passiert nicht besonders häufig, dass ich bereits Anfang der Woche eine Idee habe, was wir am Sonntag kochen sollen. Diese Woche allerdings schon, weil ich auf der Webseite von Essen & Trinken ein Rezept für Rindergeschnetzeltes gefunden habe, das sich ziemlich lecker anhört! Ob es gelingt - das erfahrt ihr am Sonntag! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Mums vad gott det ser ut :)

2012-02-01 @ 13:06:02
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!