Office details

Idag tänkte jag bjuda på några detaljbilder från min "office" i vårt nya hem. Förutom att gästsoffan står här och rummet alltså funkar som gästrum då vi har gäster, så är det framför allt "mitt" rum med skrivbordet, datorn, min kamera, tavlor, mina smycken osv.!



Två små hyllor pryder ena väggen - här har jag mina smycken, en del parfymer, några böcker och två tavlor som en god vän målat.


En låg byrå där min favorit-orkidé står (även om den inte blommar för tillfället). Den får samsas med mina böcker om fotografi!


En del av mina halsband...


Två äldre tavlor som jag varken ville slänga bort eller hänga upp fick bli grannar direkt på golvet så länge.

Här finns ännu en hel del att fixa med och inreda, men - som tyskarna skulle säga - "was lange währt wird endlich gut", alltså typ att det som tar länge att göra blir bra till sist!

Ein paar Details aus "meinem" Zimmer bzw. Büro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!