Stormigt värre

Det är nästan så att vi håller på att blåsa bort här sedan några dagar... Det stormar, ösregnar och är allt annat än mysigt. Vi har till och med haft orkanvarning de senaste dagarna. Vädret känns mera som oktober/november än som januari för tillfället. Var är snön, vintersolen, de vackra ljusa vinterdagarna och lugnet som breder ut sig över staden sådana soliga men kalla vinterdagar?

Dessutom skulle jag så gärna äntligen igen vilja ta en promenad med kameran och fotografera några snygga vintermotiv. Men icke sa Nicke, det verkar inte bli något av det de kommande veckorna. Undrar om vi alls får snö den här vintern?

Min första arbetsvecka har i alla fall varit väldigt lugn hittills och jag har kunnat gå lite tidigare ett par dagar vilket känns väldigt skönt efter de senaste tunga månaderna.

Snart är det helg och jag tycker att det börjar bli dags att planera vårens resor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!