24 juli 2012

Ja solen har verkligen hittat tillbaka! Igår fick vi äntligen njuta av en varm och solig sommarkväll på stan - som jag har saknat det! Vi gick i butiker, satt i solen och träffade familjen K. Arbetsdagen kändes långt bort efter bara en stund. Så här måste sommarkvällar se ut!
 
Tyvärr har jag dock gått och fått en sommarförkylning - snabbare än snabbast! Igår kväll mådde jag hur bra som helst men just innan jag gick och sova började allt värka, näsan rinna och halsen kännas torr. Jag har sovit högst fyra timmar inatt så jag är inte särskilt pigg. Ont i halsen har jag, näsan är täppt och jag känner mig riktigt matt, men jag hoppas på att det inte blir värre än så här i alla fall. Särskilt med tanke på att jag gärna skulle njuta av de kommande varma dagarna - vem vet hur länge sommaren håller i sig!
 
PS. Fem månader till julafton... ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!