Finbesöket

Ja mitt i allt kaos och alla tröstförsök glömde jag helt att skriva om finbesöket jag hade under min första semestervecka! Roligt hade vi det och fantastiskt väder var det dessutom (ja faktiskt 10-15 grader varmare än nu...)! Vi kunde till och med sitta ute till sent på kvällen/natten utan att frysa! Helt fantastiskt!
 
Vi hann med att shoppa lite, dela ett glas vitt, beundra två brudpar i parken, äta glass och pastasallad, skvallra och helt enkelt bara ha det bra!
 
Tack I för de fina dagarna; det var underbart att ses igen och ha tid att umgås! Kom fort igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!