Lost words

Jag har tappat orden och inspirationen, känner mig som ett frågetecken då jag funderar vad jag kunde skriva om på bloggen. Visst försöker vi få in vardagen igen, men det känns bara tomt längst inne. Jag väntar fortfarande på att någon sorts semesterkänsla ska infinna sig; istället går vi med tomma blickar runt runt runt i centrum och gör samma grejer varje dag. Det är inte detta vi behövde. Det är inte detta vi hade sett fram emot så länge. Jag vill inte vänta ett år på nästa gemensamma sommarsemester. Jag tror jag ska sluta se fram emot saker och ting; det blir ändå aldrig som man tänkt sig. Och om det blir så, så blir man i alla fall positivt överraskad. Omväxling, det är vad vi behöver just nu. Någon eller något som kommer och bryter våra mönster. Någon eller något som ger oss en litenliten semesterkänsla. Någon eller något som ger oss en känsla av något nytt. Någon eller något som får oss att le mer ett än ett frampressat tvåsekunders leende.
 
Jag vill ha semester. Riktig, lycklig, avslappnande, kärleksfylld, solig, underbar semester.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad tråkigt att höra att ni har det så ledsamt. Själv tycker jag att om man inte har inspiration att blogga så ska man helt enkelt låta bli, det ska ju ändå kännas som ett trevligt tidsfördriv och inte som ett måste. De gånger tråkiga saker har hänt sedan jag började blogga har jag bara låtit bli att blogga. Nog kommer inspirationen sen med tiden, och kommer den inte, så då gör det inget heller.

Styrkerkamar åt dig, försök njuta av sommaren så gott det går!

2012-07-11 @ 18:25:26
URL: http://silverkanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!