Helgen

Vilket konstigt väder vi har haft den här helgen! Ett ständigt framochtillbaka mellan hård kall vind och mörka moln kombinerat med kyliga temperaturer och sol och tryckande temperaturer. Helt weird.

På fredagkväll efter ett träningspass tog vi en tjejkväll på tumandhand i Between the Sheets - det kan lugnt bli min nya favoritbar! Urmysigt och bra service! Mera sådant i Oldenburg!

Lördagen tillbringade jag med att städa, byka, köpa nytt stryklod, dricka kaffe med den lilla familjen i vår vänskapskrets och shoppa två toppar. Min man överraskade mig och kom hem redan igår kväll, alltså en dag tidigare än planerat, så då blev det en gemensam kväll på stan.

Nu blir det fotbollskväll! Danmark, håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!