På tal om turkost...

...så köpte världens bästa man helt spontant dessa två toppar åt mig på H&M ikväll - bara för att jag tittade på dem i två sekunder. Det här var dagens highlight. Jag är helt slut efter alla arga samtal och långa mail... Kanske jag med ett halvt öga ännu orkar se dagens match mellan Portugal och Tjeckien. Kanske. Gonatt. Imorgon är en ny dag.
 
Was für ein nerviger Tag - wir stehen im Streit mit unseren Stromlieferanten. Zigtausend böse E-Mails und anstrengende Telefongespräche liegen hinter uns und ich bin völlig alle. Das Highlight des Tages war der spontane Einkauf von zwei Poloshirts bei H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!