Semester

Semester! Sol. Sommar. Glass. Sena ljumma kvällar i gott sällskap. Hav. Kultursommar. Avkoppling. Kärlek. Grillkvällar. Spontana utflykter. Det är vad jag önskar mig av de kommande två veckorna. Kära sommar - det är dags för dig att börja på allvar nu! nu, för nu har jag semester.
 
google
 
Vi börjar semestern med ett bröllop och slutar den med Kultursommaren i Oldenburg. Där emellan blir det bland annat finbesök av Irene, fotbollsfinal, besök hos skatterådgivaren, manikyr osv. Dessutom får jag efter tre års leasingtid äntligen lämna tillbaka min Peugeot.
 
Nu börjar vi snart köra mot den först programmpunkten - bröllop i Nürnberg! Ciao!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en skön semester! Njut!

2012-06-30 @ 07:34:07
URL: http://silverkanten.blogspot.com
Postat av: Amrit

Einen tollen Urlaub euch beiden!!!

Svar: Vielen lieben Dan, liebe Amrit! Euch auch schöne Tage! :)
kunterbunt

2012-06-30 @ 09:31:27
Postat av: Laura

Ha en skön semester :)

Svar: Tack Laura! :)
kunterbunt

2012-07-02 @ 15:08:07
URL: http://laurannah.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!