Träning vecka 23

En rätt lyckad träningsvecka ligger bakom mig; det blev inte flera pass än annars, men de kändes väldigt effektiva och jag hann med alla övningar den här veckan! Magmusklerna fick jobba speciellt mycket den här gången.

Måndag:

15 min cykelpass (8,1 km)
Styrketräning: Triceps (17,5kg), biceps (15 kg), bröst, rygg, situps (150, 50*2, 100)
Löppass (2 km)

Tisdag
45 min cykelpass (24 km)
Situps

Onsdag
15 min cykelpass (8,4 km)
Styrketräning: Axlar, rygg, situps (125, 40*2, 100), gluteus (100 kg)


google




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller verkligen med, mosig är vad man blir utan träning. Somliga prioriterar bort träning när de är stressade – jag gör tvärtom :)

2012-06-14 @ 16:38:48
URL: http://milonscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!