Flip. Flop. Flipflop.

De senaste somrarna har jag haft speciella favoritsandaler. De går i olika bruntoner och har en stor bärnstensliknande sten i mitten. Det var kärlek vid första ögonkastet. Ju längre jag tänker på det, desto äldre är dessa sandaler de facto. Jag fick dem av min man då vi fortfarande bodde i Göttingen. Uhh?! Det är typ minst 5-6 år sedan... Okej okej, jag medger ju att vilka sandaler som helst har gjort sitt efter en så lång tid. De har gått på både tysk, finsk, turkisk och egyptisk mark. Det ni!! Men i slutet av förra sommaren började de nog sjunga på sista versen, så jag ser mig tvungen att köpa nya till den här sommaren. Men så fina kommer jag nog inte hitta så enkelt. Igår kväll gjorde jag i alla fall ett första försök och kollade sandal-utbudet på några nätbutiker.


zalando

Kommentarer
Postat av: Mia Ekander

Halloj,

vad fina sandaler!

Är du på jakt efter nya sandaler, hälsar jag dig försynt välkommen in på www.jobi.se, där hittar du sandaler, sandaletter och annat som är både skönt och snyggt.

Lycka till i letandet och ha en skön sommar!

Bästa hälsningar

Mia

2012-03-20 @ 10:26:02
URL: http://www.jobi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!