Helg!

Efter gårdagens eskapader i Frankfurt har jag verkligen gjort mig förjänt av en lugn och skön helg nu! Allt gick i och för sig helt bra i Frankfurt och mötet med företaget var någorlunda framgångsrikt, men det var bara en alldeles för lång dag med alldeles för långa tågresor: sträckan till Frankfurt tog oss fem timmar (inkl. 30 min försening) och hemvägen tog fyra timmar. Till slut gjorde allt så ont av att bara sitta att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Hemma var jag i varje fall som planerat vid 21:30-tiden.

Egentligen hade jag planerat att ta en ledig dag idag för att bli av med lite övertidstimmar, men jag såg mig tvungen att åka till jobbet ändå efter att ha unnat mig en timmes längre sömn. Efter lunchen ska jag i alla fall tacka för mig och ta helg. Så det så.

I eftermiddag ska det bakas kaka och muffins för kvällens pre-baby-fest hos herr och fru Keuch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!