Onsdagen den 9 maj 2012

Svarta byxor och högklackade skor.

Längtan efter min man. Längtan efter vännerna i Rheinland. Längtan efter en ny utmaning, en ny stad och en ny omgivning.

En ljummen morgon.

Långa samtal med en frustrerad kollega.

Ett ösregn helt i fel sekund. Följt av sol regn sol regn sol regn sol regn hela dagen.

En da capo med den vackra översättning "chokladöverdragen stycksak". Stycksak?

Min date med min gudson sparas till helgen.

Belegtes Brötchen med ost från konditoriet vid jobbet.

Sen studierådgivning kl. 18 som gick något snabbare än vad jag vågat hoppas på.

Cabriolet. Jason Derulo: In my head.

Ett lååångt fint telefonsamtal på kvällskvisten. Finaste.

Ett glas vitt, ostbågar och Private Practice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!