07112012

Ni anar inte hur gärna jag skulle ha ledigt ett par dagar mitt i veckan nu; bara för att hinna städa hemma, fixa lite ditt och datt, baka, byka, stryka och annat roligt. Det blir inte mycket tid över då man kommer hem vid 17-tiden, snabbt kastar i sig lite mat och sedan susar vidare till gymmet...
 
Idag blir det i alla fall inget gym. En av våra vänner har födelsedag idag så det blir en sväng till restaurangen Zocalo ikväll. Där var vi alldeles för ofta den senaste tiden, men gott är det nog alltid. Jag tror jag ska satsa på kycklingspetten med jordnötssås ikväll.
 
Jag märker att det inte blir många bilder här just nu; jag ska försöka bättra på det så småningom. Versprochen.
 
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!