21112012

En kall men något mindre stressig tisdag ligger bakom mig. Tanken på att julen och julledigheten närmar sig med stormsteg underlättar lite i höstmörkret. Dessutom får vi finbesök i två omgångar ännu före julen, så det är en hel del att se fram emot. Kalendern ser mätt och belåten ut, här blir det inga tomrum under de kommande veckorna inte!
 
Jag hade ju egentligen planerat att ta itu med julklapparna redan i november, men surprise surprise - hittills har jag inte fått köpt en endaste klapp. Same old story... Egentligen borde jag ta en dag ledigt för att i lugn och ro hinna gå på julklappsjakt, men det blir nog svårt att få ledigt före julen. Det blir väl helt enkelt att trängas med resten av Nordtyskland bara, det hjälps inte.
 
Nu ska jag i alla fall hoppa in i min favoritbil och ta mig en svettig runda på gymmet. So long!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!