Onsdagsoutfit

Här ser ni min nya basic-klänning i svart, som jag kombinerat med en svart kofta. Klänningen kommer från H&M, kostar knappt 10 EUR och finns i flera olika färger. Väldigt praktisk att kombinera med det ena och det andra. Hittills har jag enbart den svarta som jag gärna kombinerar med svart, beige stövlar och något färgglatt halsband, men jag kan tänka mig att några andra färger av samma modell kommer att landa i min garderob inom kort... Kanske en röd till julen?
 
 
Förresten: Tack gode gud att det är fredag idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!