Aldrig mera vita matbordsstolar!

Vet ni vad jag konstaterade denna novembermåndag då jag tillbringade lunchpausen hemma (för att vänta på en leverans) och satt vid matbordet medan solen sken in? Att vi absolut behöver nya överdrag till våra matbordsstolar! De är vita. Eller de har säkert varit vita i ett tidigare liv. Aldrig mera tänker jag köpa vita matbordsstolar alltså! Påminn mig om det om jag får konstiga idéer någon gång. Så nu får det banne mig bli en utflykt till IKEA för att köpa både en ny diskmaskin (grrrrrrr.......!!!!) och nya överdrag. Jag tänkte att någon av dessa gråa toner skulle sitta (haha!) ganska fint, de borde dessutom tåla lite mer än de vita. Så nu vet ni var vi antagligen håller hus nästa helg. Gode gud, jag vill inte till IKEA på en lördag. Hjälp.
 
 
ikea.de
 
Wir brauchen neue Bezüge für unsere Esstischstühle. Die jetzigen Bezüge sind weiß... Wir waren echt naiv, ich weiß... Naja, jetzt müssen neue her, am besten in einem von den beiden Anthrazittönen oben. Sie sollten wohl ein weniger pflegeleichter sein als die weißen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!