Tredje novemberhelgen tjugohundratolv

Under helgen har jag
 
- fått njuta av ytterligare en fin och solig lördag
- lekt med gudson
- skrattat bort en hel lördageftermiddag med en vän som snart flyttar bort
- ätit kex och lakrits
- konstaterat att alla fina gula löv som gav så fin höststämning för enbart en vecka sedan numera är bruna och/eller fallit till marken
- funderat på julklappar
- svurit äver en tvättmaskin som vägrat centrifugera
- gjort burritos till söndagslunch
 
Imorse var det -0,5 grader ute och jag hade två (!) fantastiskt underbara lager is på min bil. Vet ni när man skrapar och skrapar och under det första lagret is väntar ännu ett, som oftast frusit fast ännu envisare än det första.
 
Vi får se vad den här veckan för med sig; min kalender är inte särskilt tom denna vecka heller... Jag får väl ta till lite Pilates på kvällarna igen; det funkade rätt bra förra veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!