31102012

Igår kväll blev det sushikväll med några vänner - och för fösta gången vågade jag mig på att beställa fritterad banan till efterrätt. Hittills har jag alltid varit alldeles för mätt för att orka med efterrätt. Det var jag i och för sig igår också, men någon gång måste man ju bara slå slag i saken.
 
Idag skiner solen lite nu och då och det är inte alldeles så kyligt som de senaste dagarna.
 
Och dagens insikt, ja den lyder väl as follows: Om ingen sjal passar till din outfit, ska du kanske skippa sjalen helt och hållet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!