Bröllopet

Fyra veckor har det redan gått sedan familjen Hs bröllop. Passligt till helgen hade fotografen laddat upp bilderna på sin hemsida. Här kommer några utvalda bilder, Copyright Frank Thelen.
 
Här var vi hemma hos brudens mamma och blev ompysslande av en frisör. Min frisyr, ännu "under construction":
 
Bruden, frisören, brudens tärna, brudens mamma och jag skålar med alkoholfri skumpa ;)
 
15-20 minuter före vigseln. De första gästerna trillar in. En nervös brudgum och jag som försöker få svar på de sista organisatoriska frågorna:
 
Under en solig men kylig vigsel!
 
Vi tärnor (E till höger och jag i mitten) och brudens kollega läste varsin förbön under vigseln:
 
Middagen börjar och brudgummen håller ett vackert tal. Det är både tårar...
 
...och skratt som gäller!
 
Och så blev det dags för mitt tal. Herremingud vad nervös jag var, men det gick bra ändå!
 
En kram med brudparet efter talet!
 
Sen började århundradets bröllopsfest! Besim har slängt sin kravatt över axeln redan i det här tidiga skedet!
 
Finaste S i toppenfin gul (!) klänning!
 
En puss på dansgolvet:
 
Ett gruppfoto med de gäster som var kvar ännu vid... ja... 2-tiden kanske? Eftersom S inte är med här längre är det i alla fall efter kl. 1.
 
Ett alldeles fantastiskt bröllop, en alldeles fantastisk fest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!