Träning vecka 41

Måndag:
10 min löppass som uppvärmning
Styrketräning: Biceps, triceps, rygg, bröst, mage (hängande benlyft, normala situps + plankan)
 
Onsdag:
10 min cykelpass som uppvärmning
Styrketräning: Axlar, rygg, mage (+ plankan)
 
För tillfället har jag tyvärr något mindre fel på vänstra foten; den känns domnad lite nu och då så jag tar det lite lugnt med löp- och cykelpassen för tillfället.
 
NOTE SO SELF: Gör plankan minst två gånger i veckan! De senaste veckorna har jag gjort övningen mer reglebundet än tidigare och jag märker direkt skillnaden och orkar mycket längre än tidigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!