Väntan i Wolfsburg

En vecka är det redan sen min man, A och jag hämtade min nya bil i Wolfsburg. Det var minst lika regnigt och ruskigt som det är idag så vi beslöt oss för att tillbringa den dryga timmen mellan att jag anmält mig vid informationen tills att jag fick bilen med att dricka kaffe på ett mysigt café i Autostadt.
 
 
På borden stod det roliga skyltar så att man visste vilka bord som var lediga och vilka inte (ifall man inte annars skulle märka det... ;)).
 
Och då det närmade sig klockan 17 gällde det att hålla koll på den aktuella tidtabellen. Överallt hängde bildskärmar där man kunde kolla om något ändrat sig och när man skulle infinna sig var.
 
Efter att ha kört min bil i en vacka kan jag bara säga att jag är hur nöjd som helst med den!! DEn har allt jag behöver, är snabb, bekväm, varm om det behövs osv. Perfekt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!