April

April april, sade mars till mig och skrattade högt då jag drömde om mars-våren... Tji fick jag. Ny månad, nytt hopp. I april måste väl våren börja?! 
 
I april förra året firade vi påsk och hade finbesök från både Rheinland och Finland, beundrade trädgården som väcktes till liv efter vintern, förberedde tal för höstens bröllop, svor över babyfotografering, köpte en sniper stram-kamerarem, åkte en sväng till Osnabrück. Ja och så åkte vi till Lissabon på stadssemester.
 
Och för två år sedan, 2011, då var vi till Istanbul i april. En resa jag aldrig kommer att glömma!
 
Det är inte väldigt mycket som händer i april det här året - jag måste ju spara lite tid för att både hinna njuta av vårvädret och träna upp kroppen för sommaren, hehe! Så här ser månadens planer ut hittills:
 
4 april: Sushikväll på Lyst
7 april: Söndagsöppet i Oldenburg
18-20 april: Besim i Hamburg. Jag tycker att ni ska hålla alla tummar och tår för att jag får åka med - då blir det nämligen en shopping-weekend med kvalitetstid med mig själv, frukost på hotellrummet och med ännu mera tur en lunchdate med T på tumanhand (håll i er nu; det är två år sedan vi senast var på lunch på tumanhand).
26-27 april: Besim i Düsseldorf
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte Andersson

Fint namn ;) Såg att du kommenterat i en annan blogg med namnet "Lotte" och jag tänkte direkt 'tusan, jag har väl inte kommenterat detta inlägget förut'! Haha! Man är så ovan att någon annan kallar sig för Lotte också :)

Svar: Hehe ;) Vad kul! ;)
kunterbunt

2013-04-03 @ 19:25:18
URL: http://lottebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!