Geburtstag

Igår hade jag födelsedag och unnade mig - trots att jag just haft semester - en ledig dag. Vädret var fantastiskt; sol och ca 24 grader.
 
Efter att ha stigit upp i lugn och ro och läst det ena och andra meddelandet blev det en andra frukost på Seeligs soliga terrass där jag njöt av en croissant med jordgubbsmarmelad och en Latte Macchiato tillsammans med två vänner och en gudson.
 
På väg på frukost nr. 2.
 
Efter en take away Sushilunch njöt jag ett par timmar av en underbart skön sol och en bra bok i vår trädgård tills S kom på besök efter vår lilla gudsons middagssömn. Resten av eftermiddagen tillbringade vi med sol samt med vallmo- och plommonkaka, skrattande åt lilla J som kröp omkring i trädgården non-stop.
 
Sushilunch på vår egen terrass! 
 
Kvällen avslutades med ett lätt träningspass och lite finskt godis!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis, försenade men...

Tack för härliga foton från Turkiet!
Kram

Svar: Tack Maria :)
kunterbunt

2013-08-22 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!