Impressions

Det blev inte så himla många foton på vår resa, men här kommer i alla fall några utvalda bilder!
 
Menyn på flyget till Istanbul, hipp hurra för Turkish Airlines där man får välja mellan två varmrätter!
 
Vi närmar oss Istanbul.
 
Utsikten från balkongen i mina svärföräldrars strandlägenhet i Kumla. Det kunde vara värre ;)
 
Solnedgång.
 
Det här mineralvattnet alltså... Mer kolsyra har jag sällan druckit...
 
Chillar på balkongen i Bursa. 
 
Utsikt från balkongen i Bursa.
 
Fåglar i solnedgången.
 
Hotellrum i mitt älskade Istanbul sista natten. Det var lite deja vu med tanke på att vi övernattade i samma hotell då vi var där i april 2011 med en massa goda vänner. Memories!
 
 
Grand Bazaar i Istanbul där vi power-shoppade i tre timmar.
 
Detaljer på basaren.
 
Den godaste och färskaste Turkish Delight jag någonsin ätit, köpt vid midnatt i Istanbul kvällen innan vi flög hem.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!