Träning vecka 33

Det har ju inte blivit någon riktig träning på en lång tid nu: Först var det för hett och sedan hade vi semester. Men nu tamme attan blir det dags att träna bort vitt bröd, baklava och annat strunt! Inga ursäkter mera; på lördag blev det lite lätt träning hemma - igår följde ett stenhårt löppass! Och stenhårt måste det fortsätta de kommande veckorna - there's no turning back!
 
Lördag:
Ben: Jägarvila (2 min), benlyft (3*15)
Mage: Plankan (2 min), båten (1,5 min)
Armar: Biceps (3*15)
 
Söndag:
45 min löppass (513 kcal, 5,7 km)
Mage: Plankan (2 min)
 
Bildkälla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!