Soon

Medan det dimper ner jättesnöflingor (varifrån kom de??) konstaterar jag att jag inte ännu helt har realiserat att vi åker på semester om bara några få dagar. Då jag igår fick ett mail från resebyrån med lite information gällande resan och med rubriken " Er kappsäck flyger om fem dagar. Och ni?" började jag vid sidan om googla nya bilder på hotellet. Då jag snubblade över en bild från hotellets frukostbord med alla möjliga exotiska frukter fick jag nästan hicka och tänkte: Ja jösses, där sitter vi själva om bara några dagar. Ja inte direkt på frukostbordet då, men ni förstår...
 
Eftersom vi bokade så spontant och vi har fullt upp just nu, har det inte riktigt hunnit sätta sig fast det här med resan. Men jo, vi åker verkligen på lördag.
 
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!