Träning vecka 26

Man får lov att se det hela positivt helt enkelt: i 13 grader och regn är det lättare att få sin bak till gymmet och verkligen få något till stånd där utan att svettas ihjäl bara man klätt på sig skorna! Förra veckan var alltså kylig och därmed även någorlunda effektiv med tanke på träningen. 
 
Måndag:
10 min cykelpass som uppvärmning
Armar: Bicepscurls (20 kg), tricepspress (17,5 kg)
Rygg: Latsdrag till bröst (40 kg), rodd 
Bröst: Sned bänkpress (10 kg), klassisk bänkpress
Mage: Situps (200 klassiska + 2*40 sneda crunches), plankan (ca 2 minuter)
 
Tisdag:
Mage: 2 min plankan 
 
Onsdag:
15 min cykelpass (8,2 km)
Axlar: Axelpress (15 kg), hantellyft åt sidan (2,5 kg)
Rygg: Hyperextensions med 5 kg vikt, latsdrag bakom huvudet (40 kg)
Mage: Situps (2*100 klassiska, 2*40sneda crunches, plankan (ca 2 minuter)
Rumpa: Benspark (75 kg)
 
Söndag:
Mage: 2,5 min plankan
 
 
 
 
 
Bildkälla: Pinterest
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!