Rosa soffa

Jag har varit lite frånvarande här; det är lite väl mycket just nu. Helgen i Mönchengladbach var riktigt okej, jag tillbringade mycket tid med Ts fina fru K och deras sockersöta dotter Lia som nu är tre månader och alldeles oemotståndlig.
 
Anyway, jag tappade nästan andan då jag såg denna otroligt fina, rosafärgade soffan häromdagen! Mein Herz schlägt höher! Vi behöver en ny soffa någon gång under de kommande månaderna, men jag tvivlar starkt på att det blir den här, hihi! Tja, om vi någon gång har ett stort hus kommer den här in i mitt arbetsrum! Amen. 
 
impressionen.de
 

Kommentarer
Postat av: kerstin jansén

Man kan ju alltid pröva övertalning. Den passar perfekt dit och dit. Färgen piggar upp osv :-) Den är supersnygg!

2013-06-21 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!