Helgen

Helgen var som alltid då vi är hos familjen Heikamp alldeles fantastisk! På fredagen bodde vi på hotell i Mönchengladbach och tog på tremanhand en drink på den fina lokalen Graefen + König (http://www.graefenkoenig.de/). Det var verkligen tid att "catcha up" och ha lite tid för varandra!
 
Medan en av våra vänner hjälpte T med bygget på tomten på lördag åkte B och jag till Roermond i Holland, som är bara 30 km från Mönchengladbach. Där finns det en hel massa outlet butiker där B belönade sig själv för att han förra veckan klarade av sin Facharztprüfung och nu alltså är helt färdig med sin läkarutbildning. Jag passade dessutom på att köpa lite holländsk mintlakrits!
 
På eftermiddagen besökte vi den nyblivna mamman och underbara söta lilla Lia. Hur kan man vara så där liten?!
 
På kvällen bar det vidare till Siegburg (på vägen dit körde vi förbi Köln på motorvägen och mitt hjärta började slå snabbare - Köln fascinerar mig) där vi var bjudna på födelsedagsfest med 70-tals motto. Lördagkväll och söndagmiddag präglades dessutom av en blond söt 3-åring!
 
Hur roligt som helst var det!
 
På väg på 70-tals födelsedagsfest i Siegburg - vi har aldrig varit snyggare! ;) Tyvärr är bilderna tagna med mobilen, därav den dåliga kvaliteten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!