Mars

För ett par dagar sedan bytte jag ut ljusstakarna på matrumsbordet mot vårblommor, det är dags för vår nu! Solen skiner ute dessutom!
 
Förra året i mars föddes vår gudson, jag var på jobbresa till Frankfurt, beställde ny bil, åkte till Hamburg för att förlänga mitt pass och knåpade ihop den ena och andra ordtavlan.
 
Det här året i mars händer det också en hel del: B har sin Facharztprüfung (vad det nu kan tänkas heta på svenska; en examen man har efter sina första fem år som läkare), våra goda vänners dotter kan födas vilken dag som helst nu, vi firar en födelsedagsfest i Köln och vår gudsons ettårskalas. Dessutom blir det ju påsk i slutet av månaden.
 
Jag ser faktiskt riktigt fram emot mars; med lite tur blir det en första vårmånad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!