28 november 2013

Trött tröttare tröttast. Jag var säker på att väckarklockan hade fått fnatt och ringde flera timmar tidigare än vad den skulle. Men tji fick jag: Klockan var verkligen sex, även om jag knappt fick upp ögonen. Sällan har det varit så svårt att vakna som idag, även om jag inte har den blekaste aning om vad det kunde bero på.
 
Well well, imorgon är det fredag och jag får hem B. Hurra! Jag hoppas på en torr helg så att vi får promenera över julmarknaden tillsammans utan att bli våta. Imorgon ska vi dessutom hälsa på vår gudsons lillebror Johannes som föddes natten till igår - välkommen till världen!
 
Ikväll hälsar jag på en vän och hennes dotter. Sedan ska jag försöka få mig i säng ännu tidigare än annars - helst skulle jag lägga mig och sova redan nu...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!