Helgen i NRW

Helgen i Nordrhein-Westfalen innehöll Düsseldorf i julstämning, shopping i ett splitternytt Breuningercenter, en ny överraskande parfym, ett roligt kort, Dunkin Donuts, en något lyxigare hudkräm, en Irish Pub, fantatsisk lunch i Düsseldorfs Altstadt, en dusch som hoppade mellan iskallt och kokhett, en ruskigt kall och regnig söndag i Dortmund med en kaffepaus i caféet Kieztörtchen och fina dagar tillsammans.
 
Det var ju första gången jag åkte ner och besökte min B nu. Bilresorna gick bättre än förväntat: När jag åkte ner på torsdag så gick det snabbt ända tills jag var nästan framme. Sedan stod jag i och för sig i trafikstockning de sista 20 kilometrarna, men det var väntat eftersom jag kom vid värsta rush hour. På tillbakavägen tog det prick två timmar för mig; klockan nio var jag redan på jobb imorse. Perfekt alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!